Filtry
Close

Wysyłka i zwroty

Sklep prowadzi sprzedaż artykułów biurowych dostarczonych przez Partnerów.
Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
Wszystkie ceny podawane na stronach internetowych Sklepu są cenami brutto. Obok cen brutto będą również podawane ceny netto.
Na wszystkie Produkty sprzedawane w Sklepie wystawiane są faktury VAT.
Płatności mogą być dokonywane poprzez: przelew bankowy, gotówką (przy odbiorze osobistym), dotpay

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 24-48h, chyba że dla dostępności danego Produktu został określony inny termin. Realizacja zamówienia rozpoczyna się od następnego dnia roboczego po dniu uznania rachunku bankowego Sklepu na kwotę zamówienia. W razie braku zamówionych produktów w magazynie Sklep niezwłocznie, nie później niż następnego dnia roboczego poinformuje o tym Klienta, informując jednocześnie o przewidywanej dostępności produktu. Klient będzie mógł złożone zamówienie wycofać albo wyrazić zgodę na realizację zamówienia w zmienionym terminie. Milczenie Klienta będzie równoznaczne z wycofaniem zamówienia.

Dostawa Produktów następuje za pośrednictwem firmy kurierskiej. Koszty dostawy, przy zamówieniu na kwotę netto powyżej 300 zł ponosi sklep jeśli waga paczki jest niższa niż 30kg, a suma wszystkich wymiarów paczki nie przekracza 220,00 cm. Koszty dostawy w pozostałych przypadkach ponosi Klient zgodnie z cennikiem dostawy.

W przypadku niezgodności Produktów z umową, Klient powinien zgłosić reklamację za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na stronie www.ekleks.pl albo listem poleconym na adres Partner Kleks Sp z o. o., ul. Dworcowa 7, 87-100 Toruń. Należy opisać charakter niezgodności i określić oczekiwania wobec Sklepu. Produkty powinny być odesłane na adres sklepu.

Sklep ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacyjnego w terminie 14 dni. Po upływie tego terminu, w razie braku ustosunkowania się Sklepu, zgłoszenie reklamacyjne uznaje się za uzasadnione.

Gdy realizacja żądania Klienta wiąże się z koniecznością dostawy niewadliwego Produktu, koszty dostawy ponosi Sklep.

Realizując obowiązek nałożony przez art. 9 ust.1 pkt6 Ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r., Nr 22 poz.271 z późniejszymi zmianami), Sklep informuje, że konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyn w terminie czternastu dni od dostarczenia zamówionych Produktów. W celu realizacji tego uprawnienia należy – przed upływem terminu czternastu dni od dostawy Produktów – odesłać je wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy na adres Partner Kleks Sp z o. o., ul Dworcowa 7, 87-100 Toruń z dopiskiem: „zwrot zakupionego produktu” Klient powinien wskazać rachunek bankowy, na który należy zwrócić pieniądze. Odesłane Produkty zostaną przyjęte, gdy będą nieuszkodzone oraz gdy nie będą nosiły jakichkolwiek śladów użycia. Sklep sprawdza odesłany towar w terminie 7 dni. Sklep niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Klienta zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności.

Sklep dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Oferta Sklepu tworzona jest w oparciu o informacje handlowe o których mowa w pkt 7 Regulaminu. Sklep dokłada wszelkich starań, by opisy, parametry funkcjonalne produktów, fotografie i ceny były aktualizowane. Jednocześnie Sklep informuje, że ceny Produktów mogą ulec zmianie, a Klient – w celu uzyskania pewności co do aktualnej ceny – powinien przed złożeniem zamówienia, skontaktować się ze Sklepem pod nr tel. 566 584 170

Dniem zawarcia umowy sprzedaży jest dzień doręczenia Klientowi zamówionych Produktów.

Każdy Klient, który będzie logował się w Sklepie i utworzy swoje konto, jeśli wyrazi na to zgodę, będzie brał udział w Programie lojalnościowym. Do wybranych Produktów przypisane są Punkty programu lojalnościowego. Klient dokonując zakupów w Sklepie gromadzi na swoim koncie Punkty programu lojalnościowego, które może wymienić na nagrody zgodnie z Regulaminem Programu Lojalnościowego.

Zgodnie z art. 15 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Właściciel Sklepu nie jest zobowiązany do sprawdzania przekazywanych, przechowywanych lub udostępnianych przez niego danych. Użytkownik lub osoba trzecia ma jednak prawo zgłosić poprzez formularz kontaktowy, że dane lub związana z nimi działalność według jej opinii mają charakter bezprawny.